サンクチュアリ週刊ニュース

主に,米国サンクチュアリ週刊ニュースの和訳です.

米国魂のための戦争


2021.4.15


カレブは民を静め,モーセに向かって「私達はぜひとも上って行くべきです.そこを手に入れましょう.私達には必ず出来ます」と言った.だが,彼と一緒に上って行った者達は「いや,あの民に向かって上ることなど出来ません.彼らは私達より強いからです」と言い,偵察した地について,イスラエルの人々の間に悪い噂を広めて言った.「私達が偵察のために行き巡った地は,そこに住もうとする者を食い尽くす地だ.私達がそこで見た民は皆,巨人だった.私達はそこでネフィリムを見た.アナク人はネフィリムの出身なのだ.私達の目には自分がバッタのように見えたし,彼らの目にもそう見えただろう.」
…..民数13:30-33


このように旧約に現れた主なる神とは天使であって,神様そのものではありません.旧約時代は,僕の時代です.息子ではない僕に,父として神様が現れることは出来ないのです.…
旧約聖書を見ると,神様が「闘え」と言いましたか,「闘うな」と言いましたか.サウル王が戦争に勝利した後,「女と子供だけ残して,男は全て殺せ」と言われたのに,殺さなかったので罰を受けたことを知っていますか.どうしてそうなったか,考えて見ましたか.サタンの男を生かしておけば,サタン世界が再び侵犯するので,そのようにさせたのです.
サタンの男が居れば,自分の妻を連れて行って思い通りにするので,男さえ脈を断ってしまえば,子供と女は天の側に属することになり,その制度がなくなるのでそうさせたのです.そうしなかったことにより,異邦の神を崇め,あらゆる異邦の淫乱な風俗が入ってきて,天の国が審判されたので,サウルが罰せられたのです.
…..文鮮明,天聖経,第1巻,第3章,130頁,(124-202, 1983.2.15)


亨進ニムは,鉄の杖バイククラブのモットーは「私は,兄弟の番人(=世話役)です」と言う事を説明しながら,説教を始めました.カインはそうなることを拒否しました.米国人は,互いに守るべきです.アボニムが最年少の弟を相続人に指名された後,國進ニムは,指名された弟(亨進ニム)を守ると言いました.彼の,無私の選択は,神様の摂理上の一つの勝利でした.


その後,彼は「愛国者ラップ,http://Conservative Rappers Fight Back as Viral Anthem ‘The Patriot’ Gets Canceled (coffeeordie.com)」を見せました.二人の退役兵のラップが禁止されています.米国魂のための実際の戦争です.


民数記13章において,神様は,モーセに斥候を選ぶように指示しました.10人が「悪い報告」をしました.彼らは,自分達が征服者になれることを信じませんでした.イスラエルの民は,戦士となるために訓練される必要のある奴隷でしたから,組織された軍として,(他の)民に対する事ができました.私達は,私達の知っている米国の終焉を見るかも知れません.司法制度は,選挙不正の訴訟を全く審理しませんでした.ロバート最高裁長官は,訴訟を審理しないように,他の判事達を脅しています.


サンクチュアリ聖日礼拝,2021.4.11
https://www.twitch.tv/videos/983763419


その後,彼は,非武装市民を大量に殺害した独裁者達について語りました.1915-1917に,オットーマンは,100万人のアルメニア人を殺害しました.そのようなジェノサイドは,いつも,市民の非武装から始まりました.力の統合の前に抵抗する事が重要です.
http://Armenian Genocide - Wikipedia


米国軍人の僅か10%で,米国市民を支配する事が出来ます.出来ない処はありません.陰謀(plandemic)によって,世界全体が殆ど封鎖されました.ステファン・モリネックス,アレックス・ジョーン,スティーブン・クラウダ,他多数の保守派の言論人が検閲されました.私達は,キーパーソンに対する中共の浸透がどれぐらい深いかを知りませんでした.軍隊から愛国者達が排除されているのは,単なる事件ではありません.


トランプ支持者達は「国内テロリスト」と呼ばれ,見えない処に追いやられました.私達は,大半の民がモーセを非難した時の彼の心境を感じています.12人の斥候の内,10人までが怯えて,エジプトに帰りたいと願ったことを覚えましょう.


米国の建国の父達が試験されたように,誰が自分達の言葉を守るかという試験の日が近づいています.


サンクチュアリ聖日礼拝,2021.4.11,パートⅡ
https://www.twitch.tv/videos/983812339


民数記14章において,人々は叫んでいました.独立戦争の時と同じです,入植者の3分の2は,英国の支配を望むか,不確定でした.ジョージ・ワシントンは多くの(小規模な)戦いで負けたので,独立における信念を貫くのが難しかったのです.支配者達は,組織され,負けない様に見えました.


スターウォーズの映画における無敵に見える金属のマンモス達が良い類推です.彼らを如何に打ち破るかを考える必要がありました.サタンは,恐れと麻痺を作る幻想によって,(人を)操ります.羊は固まりますが,荷物を運ぶ山羊は攻撃します.


米国の独立は,新しい独裁者が権力を取るのを防ぐための士気を高く維持できました.支配者達への抵抗は,神への従順であるとベンジャミン・フランクリンは言いました.ピルグリム(清教徒達)と同様に,ジョージ・ワシントンは就任する前に,国を神様に献げました.将来の世代も自由を持つように,私達は立ち上がらなければなりません.


第62回真の父母の日の祝典
https://www.youtube.com/watch?v=6dHH9jTASas&feature=youtu.be


ライアン&クリスティーン・グリムメットの祝福式
https://www.twitch.tv/videos/984041875



<鷹の目>
最も自由を保障して来た米国の自由が,長い時間を掛けて徐々に蝕まれています.日本に居ると,米国の実態は殆ど分かりません.大手のメディアは,米国始め海外の重要な事は殆ど報じません.国内の事も伝えるのは,事件や事故のような殆ど否定的な内容です.先の大統領選は,文明文化の選択であると言われていました.社会主義を取るのか自由を取るのかというのが,トランプ(共和党)のキャンペーンでした.日本の大手メディアは,バイデン優位というFake Newsを流し続けていました.保守系のwebのみが,文明文化の戦いであると報じていました.DS,左翼や民主党のあらゆる謀略の結果,トランプが大統領の椅子を奪われて,3か月になり,やっと日本の菅総理がバイデン大統領と初の会談をして,共同声明を発表しました.台湾海峡の平和と安定を守ること,香港・ウイグルにおける中共の人権弾圧についても触れました.これらを共同声明に明記したことは,大きな進展でした.先の2+2でブリンケン国務長官,オースチン国防長官から,我が国は難しい宿題を貰いました.その中の最も難しい問題の答えを今回,菅総理は持参しました.従って,今回の訪米と会談は大きな進歩です.中共が共同声明に猛反発し,日本には「大国間の対立に巻き込まれないように忠告する」と息巻いています.日本は,小国ではありません.覇権を求める成り上がりでもありません.世界最長の皇室を持つ文明国です.中共が反発すると言う事は,正しい判断と正しい言行である事が証明されたと言う事です.兎に角,米国には,中共が浸透しています.そして,我が国にも,隣の韓国にもどんどん浸透しています.自由・人権・法治を守ろうとしない,暴力革命を輸出する国とまともな国交が出来る筈がないのです.欧州の諸国は元より,容共のバイデン政権ですら,表層では反中を踏襲している事実を我が国の政府も国民もよく認識して,反中路線に乗り換えるべきです.今回の共同声明を受けて,今後中共が益々,二階詣でを激化して,対日工作に拍車をかけて来るでしょう.菅総理には,我が国の国体と長久の文化を守るために,毅然とした態度を見せて欲しいものです.バンクーバーで米中の丁々発止がありましたが,バイデン政権(民主党内左翼)の本音は,中共との衝突回避であろうと推測します.よって,南沙,台湾,尖閣等の有事の際に,我が国がどう対処するかを具体的に検討して確定しておくべきです.現政権においては,第七艦隊の早急な出動は期待できないと思います.


福島原発の処理水の海洋放出に対して,中共や韓国,北朝鮮が反発しているようですが,これらの政権の本性が露わになりました.つまり,共同で反日プロパガンダを張ったと言う事です.特に中韓両国は,自国の原発からは,もっと多量のトリチウム(T)を放流しながら,日本だけが放流しようとしているようなプロパガンダを張るつもりです(福島は22兆ベクレル/年,中韓はいずれも約40~50兆ベクレル/年).韓国は,今回の放出決定を国際海洋法裁判所に提訴するとも言っています.自国のことを棚に上げて,抜け抜けと言えるものです.笑い話のようなものです.韓国が,虚構の反日プロパガンダを張っている限り,我が国では嫌韓ムードが増長継続し,日韓関係の改善も進展も期待できない事は明白です.両国が今後日本産或いは日本製の食品を買わないのなら,それも良いでしょう.他の国に買ってもらえば済むことです.中共が台湾産パイナップルの輸入を急遽禁止するや否や,日本がすぐに,対応して緊急輸入をしました.中共の圧力などに屈する東アジア諸国ではない事を見せました.現在,一部のレアアースは中共に依存せざるを得ない状況にありますが,これも,我が国の近海の海底鉱床を開発することによって,近い将来には,自前で供給できると考えます.そのようになると,中共に依存する必要性はほぼ,皆無になります.如何に中共の経済を縮小させて破綻させるかが,世界の自由諸国の共通の方策となるでしょう.中共の人口は,インドと並んで約14億人と言われていますが,まともな生活をしている人(党員の家族等)は,2億人程度と推定されます.大市場などと言うのは,昔から大嘘です.約12億人と推定される貧しい人達を,今後如何に豊かにするのでしようか.自由な経済活動が保証されなければ,国力は伸びないでしょう.国防費をどんどん拡大すれば,国民の生活は疲弊するに違いありません.北朝鮮がその最たるものです.ロシアを含む世界の独裁共産諸国を解放することは,神様の願いに違いありません.アボニムが生涯,反共と勝共に投入し続けられたことを思い出しましょう.独裁体制を如何に崩すかが今後の大きな課題です.


original text


WAR for the SOUL of AMERICA April 15,2021


But Caleb quieted the people before Moses and said, “Let us go up at once and occupy it, for we are well able to overcome it.” Then the men who had gone up with him said, “We are not able to go up against the people, for they are stronger than we are.” So they brought to the people of Israel a bad report of the land that they had spied out, saying, “The land, through which we have gone to spy it out, is a land that devours its inhabitants, and all the people that we saw in it are of great height. And there we saw the Nephilim (the sons of Anak, who come from the Nephilim), and we seemed to ourselves like grasshoppers, and so we seemed to them.” Numbers 13:30-33


The Jehovah who appears in the Old Testament Age this way is an angel and not God. The Old Testament Age is the age of the servant, and God cannot appear as a father to a servant, because he is not a son… Since the Old Testament was the age of the servant, God could not reveal Himself directly. In the Old Testament, did God tell them to fight or not to fight? Do you know that Saul was punished because, after winning the war, he went against God’s instruction to kill all the men? Why do you think He did that? If men of the satanic world were spared, that world would invade again. He did it because the survival of the satanic men would preserve the system as they took wives and continued as they had before. Yet cutting off their lineage would end the system, as the women and children belonged to God’s side. That is why He did this.
Saul was punished because his failure to act as instructed allowed the invasion of the heavenly nation by the worship of gentile gods and by all their adulterous customs.
SMM, CSG 121


Hyung Jin Nim started the Sunday Service by explaining that the motto of the Rod of Iron Motorcycle Club is “I am my brother’s keeper.” Cain denied being that. Americans should defend each other. After True Father appointed the youngest brother to be his heir Kook Jin Nim said he would protect his anointed brother (Hyung Jin Nim). His unselfish choice was a victory for God's providence.


Then he showed “The Patriot” rap with 2 combat veterans whose rap was banned. There’s a real war for the soul of America. https://coffeeordie.com/the-patriot-canceled/


In Numbers 13 God instructs Moses to select spies. Ten brought up an “evil report.” They do not believe they can be conquerors. The Israelites were slaves who need to be trained to be warriors so they could face people with organized militaries. We may see the end of America as we know it. Judicial system did nothing to hear cases of election fraud. Justice Roberts threatening other justices to not hear cases.


Sanctuary Service 4/11/2021
https://www.twitch.tv/videos/983763419


Then he spoke about tyrannies which committed mass murder of noncombatant civilians. In 1915-17 Ottomans murdered 1 million Armenians. Such genocides always started with disarmament of the population. It’s important to resist early before the consolidation of power.
https://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocide


Just 10% of the U.S. military would be needed to accomplish their control of the American population. There is nowhere to run to. Nearly the whole world was shut down through the plandemic. We have seen the censorship of conservative voices including Stefan Molyneux, Alex Jones, Steven Crowder, and many others. We did not understand how deep the Chinese infiltration was with key people bought off. It is not an accident that we now see the weeding out of patriots from the military.


Trump supporters are called “domestic terrorists.” and driven underground. We are feeling what Moses felt when most of the Israelites were accusing him. Remember, 10 of the 12 spies were terrified and wanted to return to Egypt.


A day of testing is coming when we will see who will keep their word just as America’s founding fathers were tested.


Sanctuary Service 4-11-21 Part 2
https://www.twitch.tv/videos/983812339


In Numbers 14, the people cried out. It was the same during the Revolutionary War when two thirds of the colonists wanted to keep British rule or were undecided. Since George Washington lost many battles it was hard to keep faith in the Revolution. The tyrants look organized and undefeatable.


A good analogy is the metal mammoths in the Star Wars movies which looked invincible. It was necessary to THINK about how to defeat them. Satan operates through illusion to create fear and paralysis. Sheep will freeze, but pack goats will attack.


The American revolution was able to keep the moral high ground which prevented a new dictator from taking power. As Benjamin Franklin said, resistance to tyrants is obedience to God. The same as the Pilgrims, before being inaugurated George Washington offered the nation to God.. We must stand up so that future generations will have freedom, too.


*********************


62nd True Parents Day Celebration
https://www.youtube.com/watch?v=6dHH9jTASas&feature=youtu.be


Holy Blessing of Ryan & Kristine Grimmett
https://www.twitch.tv/videos/984041875

×

非ログインユーザーとして返信する