サンクチュアリ週刊ニュース

主に,米国サンクチュアリ週刊ニュースの和訳です.

米国を守るために数百人が動員されました


2020.10.27


私達の魂は小鳥のように救い出された.仕掛けた者らの網から.網は破れ,私達は救い出された.
….詩編124:7


今は,神様の王国,天一国時代の幕開けです.私達が,お一人の真の神様のご心情に帰ることが出来る時です.この事を皆さんの心に刻んで下さい.


実際の天一国時代が始まると,霊界と地上界は連動し統一されます.そして,全てのものが,地上に初めて創設される霊連生協会の下に治められます.神様を抱くだけでは不十分です.神様と人類が協力し,一つの体制を作らなければなりません.
….文鮮明,霊界の実相,2011.10.26


亨進ニムは,日本,韓国,そして他の国々から鉄の杖自由祝祭のためにペンシルベニアに来た430人の食口らの真摯な努力とこの摂理の時に,トランプ大統領の再選を支持するために残った150人のメンバーを称賛しながら,聖日礼拝を始めました.


州当局の公的な集会は250人を上限とする封鎖の制限にも関わらず,2週間前の鉄の杖自由祝祭には,5,473人が登録し参加しました.


今は,米国に対する左翼の攻撃に対して,自由を守るため私達は,限界を越える時です.仮に,左翼の民主党が米国を支配すれば,全世界と王国が苦難を受けるでしょう.


彼はまた,鉄の杖自由祝祭において二度演説し,ハンター・バイデンのラップトップのファイルをNY Post紙に渡したスティーブ・バノン氏に謝意を表明しました(S.バノン氏の二人の兄弟へのインタビューを参照して下さい).


サンクチュアリ教会聖日礼拝,2020.10.25
天の兵士よ立ち上がれ! デイブ・ブレイ・USA氏の実演奏付き


彼は,クリスチャンの愛国者であるデイブ・ブレイ・USA氏を紹介しました.彼は,今年のキャンペーン中に大統領と彼の家族のために公演をしました.デイブ氏は,私達の天与の自由と自由を守るために命を犠牲にした兵士達への謝意を表明しました.彼は,海兵隊に入り,スナイパーとして訓練を受けました.


彼は,イエスのない人生は,照準のない射撃のようなものだと説明しました.狩猟は,祈りと反省の大切な時です.彼は,感覚がさらに鋭くなる空腹時の狩りを好みます.彼は,礼拝の参加者達に人生の目的に集中し続け,神様の目的のために全感覚を使うことを促しました.彼は神様を遠くに感じた時,自分が戻る道を見出しました.神様は,全人類の狩人です.


礼拝の後,多くの人達が,共和党の下院議員候補のジム・ボグネット氏の募金活動に参加しました.亨進ニムはそこで祈祷を依頼されていました.


スティーブ・バノン氏による亨進ニムと國進ニムへの「ウォー・ルーム・ラジオ」のインタビュー(別途掲載します)



<鷹の目>
鉄の杖自由祝祭に登壇したD.ブレイ氏は,礼拝にもゲスト出演し,彼の力強い主張を述べていました.米国に限らず,芸能界はリベラルになる傾向がありますが,彼はスナイパーの訓練も受けた愛国者です.ボグネット氏の応援にも来ていました.また,トランプ大統領の大会においても歌を披露していました.愛国者が残る限り,その国は保たれます.我が国では愛国者は,国士と呼ばれます.国士は右翼,皇国主義者と思われがちですが,一概には言えません.私達は,民を愛し,国を愛し,世界を愛することをアボニムから教わりました.


私達がトランプ大統領を応援するのは,二代王の呼び掛けだけではありません.米国がトランプを失うと,再び,民主党政権の悪夢が再来し,その悪影響はアジアと極東にも及ぶからです.オバマ政権は,アジアにおける中国共産党の台頭と我が物顔な振舞いを容認しました.侵略による領土の拡張,南沙諸島の軍事基地も容認しました.そしてその影響は,アジア全域に広がりました.チベット,内モンゴル,ウイグルや香港における人権蹂躙,悪辣非道の数々を誰が止められるのでしょうか.少なくともトランプ大統領や米国議会は非難声明発しや非難決議を採択し,必要な法案も可決しました.アジア,極東は中東と共に常に戦争の火種です.中共の進出を容認する政権が立つと,トランプが進めて来た政策は,水泡に帰すでしょう.それを食い止めて,米国を中心として世界の新秩序を構築するために,トランプは不可欠の逸材です.彼は米国を国民に戻すと言って登場しました.そして,4年弱で250件もの規制緩和を行ったのです.所謂dealです.彼は自らを政治家ではないと称しています.彼はワシントンDCの政治家や役人達,そしてDeep Stateと闘う改革者です.そのように規制緩和をされると,多くの部署の人達が既得権益を失った筈です.だから,トランプは多くの敵を作り,彼を嫌う人が沢山出て来たのです.今回の選挙も最初から,バイデンが攻勢であるようなFakeが流されて,今もそれが続いています.バイデン側による膨大な不正が行われたとされる今回の選挙の行方は分かりません.最終的には1月の最高裁の決定あるいは下院議員の投票までもつれ込むかも知れません.不義が退けられ,天の正義が勝つ事を期待します.


日本も,菅総理が登場しました.彼は,既存の不合理な慣習を打破しようとしています.彼は,従前通り静かに毅然と処する人の様です.任期中に何処までやれるかは分かりませんが,少なくとも1,2の大きな改革を残して欲しいものです.権益に群がる役人達の天国はもう良いのです.小さい政府にして,国防や安全保障に注力し,国力を増強し,我が国を若い世代が将来に希望を持てる国家にすべきです.



原文
Hundreds Mobilized to DEFEND the USA!                      Oct.27,2020


Our soul has escaped as a bird out of the snare of the trapper; The snare is broken and we have escaped. Psalm 124:7


This is the time of opening up the era of God's kingdom, Cheon Il Guk, a time in which we can return to the heart of the one true God. Please engrave this point on your hearts.
Once the actual era of Cheon Il Guk begins, the spiritual and earthly worlds will be connected and brought into oneness, and all things will be governed under the Union of the Spiritual and Physical Worlds Association, which will be established on earth for the first time. To have God is not enough. God and humans must cooperate and make one structure. SMM, The Reality of the Spirit World, October 26, 2011


Hyung Jin Nim started the Sunday service by praising the serious efforts of 430 brothers
and sisters from Japan, Korea and other nations who came to Pennsylvania for the Rod of Iron Freedom Festival and the 150 who stayed to support the re-election of President Trump in this providential time.
5,473 registered and attended the Rod of Iron Freedom Festival two weeks ago despite the lockdown restrictions from Governor Wolf limiting public gatherings to 250.
This is the time to go beyond our limitations to defend freedom against the leftist attack against America. If leftist Democrats take control of the USA, the whole world and the Kingdom itself will suffer.
He also expressed appreciation for Steve Bannon who spoke at the ROI FF twice and passed on the Hunter Biden laptop files to the NY Post. (see Steve Bannon's interview with the 2 brothers below)


Sanctuary Church Sunday Service 10/25/20
w/ Performance by Dave Bray USA

Rise up! Soldiers of God Performance by Dave Bray USA (Sanctuary Church Sunday Service 10/25/20) - YouTube


He then introduced Dave Bray USA, a committed Christian Patriot, who has performed for the President and his family during the campaign this year. Dave expressed gratitude for our God-given liberty and for the soldiers who sacrificed their lives to protect our freedoms. He grew up in a small town. His father and brothers were veterans. He joined the Marines and trained as a sniper.


He explained that life without Jesus is like shooting without a front sight post. Hunting is great time to pray and reflect. He likes to hunt on an empty stomach since your senses become more aware. He urged those attending the service to continue to focus on our purpose in life and use all our senses for His purpose. At times he felt far from God, but was able to find his way back. God is the hunter of all mankind.


After the service many attended a fundraiser for Jim Bognet, Republican candidate for Congress, where Hyung Jin Nim was asked to give the invocation.


Steve Bannon's Interview of Hyung Jin Nim & Kook Jin Nim on The War Room Radio

×

非ログインユーザーとして返信する